hawaii-eilandhoppen.reismee.nl

Dag 3 Polonysian Cultural Center

Maandag 13 november

Wekker stond vanmorgen om kwart voor 6. Eruit, ontbijtje op en klaar maken voor Pearl Harbor. Maar nu lag ik vannacht even wakker en bedacht, ik moet, als ik wakker wordt, toch eens kijken of de data kloppen. Dat we vandaag wel naar Pearl Harbor gaan, niet dus. Deze blijkt op morgen gekocht te zijn. Pak ik het ticket van Polonysian Cultural Center erbij, blijken we daar vandaag naar toe te gaan en moeten om half 11 bij de pick-up locatie te zijn. Dan hebben we nog wel even tijd. Op naar de Starbucks voor een bakkie, die we buiten op wilde drinken. Komen buiten zittend aan de praat met een Hawaiaan, en die begint vol uit over van alles te praten. We hebben een prachtig gesprek met hem gehad. Daarna naar het strand gelopen en daar wat rond gehangen. Toen via het hotel naar de pick up plaats voor een rit van 1 uur naar het Center. Daar aangekomen kregen we de tickets en liepen naar onze vaste gids voor de dag.

Met een klein groepje hebben we op Polonysian center rond gelopen. Hier hebben we de 6 eilanden van het Polonysian gebied gezien met hun gewoontes en dansen.

Daar gegeten.

’s-Avonds een geweldige dansshow gezien. Weer met de bus terug en nu, doodop, toch nog even een verslag geschreven onder het genot van een biertje. Zo op tijd naar bed want morgen is het weer half 6 dat de wekker staat. Dan gaan we wel naar Pearl Harbor.

Wij hadden dus voor vandaag een totaal pakket geboekt, bestaande uit :

transfer vanaf hotel, deze duurde ruim 1 uur.

Rondleiding met gids, in een groepje van 14 man. Voordeel is dat je overal op tijd aankomt en de leukste dingen ziet/meemaakt.

Eten in een restaurant.

Een prachtige show op een van te voren geboekte plaats.

Dit pakket is dus zeker een aanrader, mocht je hier ooit naar toe willen gaan.

Kijk voor nog meer foto's en hele leuke filmpjes op : https://1drv.ms/f/s!AmFDcJhMnR1BhFY4tvCs7BCZjAQG