hawaii-eilandhoppen.reismee.nl

Dag 6 : Van Oahu naar Kauai

Donderdag 16 november.

Vanmorgen stond de wekker om 8 uur, maar aangezien we gister vroeg op bed lagen werd ik rond half 8 wakker. John met een kus wakker gemaakt. Aangekleed, naar beneden om voor ieder een bakkie koffie op te halen en dit samen met het ontbijt genuttigd op het balkon. Op de eerste dag hebben we ieder ons eigen cruesli gekocht en daarbij neemt John melk en ik kwark (of iets wat er op lijkt).Toen rustig de koffer ingepakt en om 11 stond de taxi van Hawaii23 voor de deur. Deze bracht ons, onder een gezellig praatje over defensie naar het vliegveld.

Vanuit Nederland heb ik 9 pakjes met stroopwafels, en klompjes meegenomen. Deze willen we uitgeven aan “locals” die ons goed hebben geholpen. Het eerste pakketje hebben we aan onze begeleidster/gids van de Polonysian toer gegeven. Vanmorgen heeft de taxi chauffeur er ook 1 gekregen.

Het inchecken op het vliegveld was een self-service. We verwachten dat we extra voor de koffers moesten betalen, maar dat was niet zo. Koffers gingen dus gratis mee. Na een vlucht van 3 kwartier landen we op het vliegveld van Kauai. Toen naar Alamo voor de huurauto. En op weg naar ons hotel voor de komende 4 nachten.Ingecheckt en toen op zoek naar de winkel voor drank/kwark/melk. Deze op de kamer gezet en toen lopend naar ons restaurant voor onze steak. Heerlijk was die.

 Maar op de terug weg, lopend, miste ik wat en voelde een knak in mijn enkel. Gelukkig kon ik die nog wel bewegen en ben doorgelopen terug naar het hotel. Daar ijs erop gedaan, hopelijk heb ik er morgen geen/of bijna geen last van. Nu het verslag, zo nog een drankje en uitzoeken wat we morgen gaan doen.

Voor meer foto's kijk op : https://1drv.ms/f/s!AmFDcJhMnR1BhSSxSlR366qsGrjP

Reacties

Reacties

Don

Fingers crossed voor je enkel. In Nederland al onhandig, daar helemaal.

Miranda

Nu is ie dik. Maar een paar dagen rustig aan doen. En John maar alles laten doen. Net als nu : koffie zetten en voor het ontbijt zorgen. Wordt vandaag Veel rijden en hopelijk veel zien ondanks dat we niet kunnen gaan wandelen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!