hawaii-eilandhoppen.reismee.nl

Dag 7 Kauai

Vanmorgen was mijn enkel nog steeds dik. Wordt dus niet wandelen vandaag.

Dan maar met de auto erop uit en richting het noorden. Bij de autohuur zit een navigatie. En die geeft, buiten de route die je aangeeft, ook extra informatie over de plek waar je rijdt. Zeker een aanrader om die bij je autohuur te nemen.

Via mooie uitkijken over de zee zijn we naar de vuurtoren in het noorden gereden. Hier werd entree gevraagd voor het behoudt van de natuurdieren daar. Ze vroeg nog of ik een pas had, vertelde wel een veteranenpas, maar die gelde niet. Toen zag John dat je wel met je militaire pas korting kreeg. Toen hoefde we niets te betalen, scheelde toch 10 dollar.

Daar wat rond gelopen en verder langs de kust gereden. Na nog wat stops, eindigde de weg, omgedraaid en weer terug gereden.

's-Avonds heerlijk uitgegeten en in het hotel nog genoten van het welkomstdrankje.

Morgenvroeg hebben we de helikopter vlucht. Ben benieuwd daarna.

Voor meer foto's kijk op : https://1drv.ms/f/s!AmFDcJhMnR1BhSmAL4C37Dp8DpJm

Dorien

Wat een reis! Hopelijk herstelt je enkel snel en morgen een fantastische vlucht toegewenst!

Miranda

Vandaag gaat het al bijna helemaal goed met mijn enkel. Vanmorgen genoten van een geweldige helicoptervlucht. Verslag komt vanavond.

Tanja

Blijft toch een Nederlander he :-) Korting