hawaii-eilandhoppen.reismee.nl

Dag 9 Kauai

Ondanks dat mijn enkel toch nog dik is, gaat het lopen wel beter. Maar ik ga hem toch maar niet extra belasten. Vandaar dat het vandaag toch weer een rustige dag wordt.

Na het opstaan en ontbijt, in de auto gestapt naar een strand hier in de buurt waar het water rustig is en waar we kunnen zwemmen en snorkelen. We hebben in Nederland al de snorkelsets gekocht en die hebben we vanmorgen uitgeprobeerd. Wat zijn er al veel diverse vissen te zien in een afgesloten deel van de zee (vandaar dat het water daar rustig is).

John heeft veel mooie foto's gemaakt.

Daarna toch maar geprobeerd om een kleurtje te krijgen en hebben we dus lekker in het zonnetje gelegen.

Rond de middag weer terug voor de lunch. Broodjes, zalm en drank gekocht en na een lunch plekje aan zee gereden waar we ze genuttigd hebben.

s-Middags nog wat geo punten gezocht (en gevonden) verder niet veel gedaan.

's-Avonds weer heerlijk gegeten.

Nu nog wat computeren, lezen en de fles wijn leegmaken.

Want morgenmiddag gaan we weer verplaatsen. We vertrekken naar het grote eiland Hawaii waar we eerst 3 nachten aan de oostkust zitten en daarna 3 nachten aan de westkust. Hier hebben we ook weer een huurauto.

Voor meer foto's en een filmpje onderwater kijk op : https://1drv.ms/f/s!AmFDcJhMnR1BhXX1qJbVWYPmZ1-w

Linda

Een dagje met rust is ook niet erg. Ziet er heerlijk relaxt uit in ieder geval. Mooie onderwaterwereld ook.
En ik zie steeds lekkere bordjes met eten langs komen :D

Dorien

Nagenieten van een top dagje zo te lezen, proost!

Miranda

Het eten is ook prima hier. We zoeken (google) naar een niet al te duur restaurant met goede beoordelingen. Hoofdgerecht zijn gemiddeld 25 tot 30 dollar .
De onderwaterwereld hopen we hier nog meer te kunnen ontdekken. Moeten wel op zoek naar rustige plekken. Meestal is de zee veels te ruw.