hawaii-eilandhoppen.reismee.nl

Dag 11 Noord-oosten van The Big Island

Vanmorgen rond half 8 wakker. Aangezien we gisteravond geen boodschappen hebben kunnen doen eerst maar op zoek naar een winkel voor melk en yogurt/kwark voor het ontbijt. Na 1 uur wanden nog steeds geen winkel en maar terug naar het hotel om met de auto en navigatie op zoek te gaan naar een winkel. Aangezien Hilo niet mijn zijn tijd is mee gegaan (in tegenstelling met Kona waar we overmorgen naar toe gaan) zijn we bij een plaatselijke supermarkt uitgekomen. Toch voor alles geslaagd en terug naar het hotel voor een ontbijt op het balkon.

Na het ontbijt in de auto gestapt om het noord-oosten van het eiland te ontdekken.

We hebben 4 hele dagen op het eiland en gaan dan elke dag 1 kwart van het eiland ontdekken.

Nu dus het noord- oosten. En specifiek voor de Akaka Falls en de Parker Ranch.

Als eerste de watervallen gezien, 1 was heel klein, de andere was best wel een grote.

Daarna onderweg geluncht en op weg naar de Parker Ranch. Geen idee wat we daar gaan zien, maar dat viel dus erg tegen. Wel wat oude spullen gezien, maar geen ranch in actie.

Daarna weer dezelfde weg terug.

Aangezien we precies op de helft van onze vakantie zitten ook maar een was gedraaid om voor de 2de helft ook genoeg schone kleren te hebben.

Morgen gaan we het oost-zuiden ontdekken.

Voor meer foto's/filmpjes kijk op : https://1drv.ms/f/s!AmFDcJhMnR1BhgtuvqMXGOzV9rBS

Linda

Wat een slim plan om je dagen op deze manier in te vullen! Per regio... Watervallen zien er mooi uit. Die schrijf ik op ??