hawaii-eilandhoppen.reismee.nl

Dag 21 van Maui naar Seattle

Vanmorgen de koffers ingepakt. Alles in de auto gelegd en naar de receptie voor de Farewell Ceremony. Om ons, de gasten, Aloha te zeggen en hopen dat we hun hotel als ons thuis hebben ervaren. Daarvoor kregen we weer een Kukui lei die we bij onze naaste om moesten doen om die te bedanken voor de vakantie. We nemen nu dus ieder 3 lei kransen mee naar huis.

Wat rond gereden.

.Geo puntjes gepakt.

Naar een park gereden en wat rond gelopen. In de buurt van de luchthaven gegeten.

Auto ingeleverd en tegen 19.00 uur waren we op het vliegveld. Biertje gepakt en om half 10 gingen we de lucht in.

Net zijn we op Seattle geland (05.15 uur) . Om 13.25 uur vliegen we naar Nederland. Wat we hier in de tussentijd doen ? Geen idee. Wel Internet, hopelijk een beetje slapen..Wat lezen...vervelen...En hopen dat het snel half 2 is.

Oh. En we hebben gister niks mee gekregen van het luchtalarm op Hawaii. Las het op nu.nl.

Meer foto's en een paar filmpjes, klik hier: https://1drv.ms/f/s!AmFDcJhMnR1Bh38Kprwbp6U18gx3

Nellie

Wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt !

Miranda

Zeker weten, leuk dat je me gevolgd hebt.

Linda

Welkom terug in Nederland! Wat een heerlijke reis zeg... Af en toe wat slecht weer, maar dat mocht de pret niet drukken :) De vakantie mooi verdeeld over de verschillende eilanden. Welk eiland vonden jullie nu het mooist?

Overigens, Lizzie heeft plaats gemaakt voor Tibbe hahaha... ;)

Miranda

Welk eiland het mooist....tja, alle eilanden waren mooi.
Natuurlijk Kauai, maar omdat we daar met de heli over zijn gevlogen.
Kauai en Maui zijn qua bergen, ruigheid zeker de mooiste twee. Van Oahu hebben we niet veel gezien, behalve Honolulu, dus daar kan ik niet over oordelen. En The Big Eiland was ook heel mooi, maar niet zo ruig als Kauai en Maui. Op deze twee eilanden kan je eigenlijk maar 20 procent met de auto zien, de rest moet toch per heli.