hawaii-eilandhoppen.reismee.nl

Dag 8 Vlucht over Kauai

Dag 7 : Rondvlucht over Kauai

Vanmorgen ging om 7 uur de wekker en reden we tegen 8 uur naar het vliegveld.

We moesten 45 minuten van te voren daar zijn, maar om zeker te zijn dat we op tijd waren zijn we veels te vroeg vanuit het hotel weg gereden. Maar beter te vroeg als te laat daar.

Toen we ons melde daar, toch nog geprobeerd om een militaire korting te krijgen, en dat lukte, scheelt weer de kosten van een avondeten.

Istructiefilm gekeken en daarna werden we naar het vliegveld gebracht. Voorgesteld aan onze piloot en na nog wat instructies ingestapt.

Ik had een tour met een open heli gekocht, we hadden onze warme jassen bij, en dat was maar goed ook, want het was toch koud daarboven.

Wat hebben we genoten van deze vlucht. Heel het eiland gezien, wat een prachtig zicht van bovenaf.

Dit eiland is maar voor 20 procent te zien met auto/te voet. Je moet dus echt een helicoptervlucht doen om de rest van het eiland te zien. Het is dan ook echt aan te raden dit te doen, zeker met open deuren. En als je iets meer uitgeeft, ga je samen met de piloot de lucht in. We hebben ook andere helicoptervluchten zien vertrekken, met dichte deuren en met 6 passagiers maar dan kan je midden in zitten, en zal je dan genoeg zien?, zeker als het wat regent en de ramen niet meer zo helder zijn .

Ik had nog nooit met een helicopter gevlogen, was dus mijn eerste ervaring, maar wat heb ik genoten. Constant het “wow” gevoel gehad. Geen enkele spijt dat ik hier ons geld aan heb uitgegeven.

Kijk voor nog meer prachtige foto's en hele mooie filmpjes op: https://1drv.ms/f/s!AmFDcJhMnR1BhU4x2tobTXi-OPdR

Gert

Hele mooie foto's. Lijkt wel wat op de Grand Canyon alleen met meer groen.

Dorien

Wauwwwww, mooi man!

Nellie

Prachtige foto’s Leuk om met jullie op deze manier n klein beetje mee te reizen.
Veel plezier nog.

Miranda

Leuk dat jullie ons volgen

Linda

Wauw! Wat een prachtige foto's van de heli-vlucht! Wat veel groen ook joh... Erg mooi