hawaii-eilandhoppen.reismee.nl

Dag 18 : Maui, onderzeeboot

Voor vanmorgen hadden we om 11 uur de submarine geboekt. Via een boot werden we naar de onderzeeƫr gebracht. Deze moest nog boven komen, dit hebben we gezien. Daarna aan boord voor de duik. Mooie vissen en haaien gezien, geleerd dat als er koraal is er vissen zijn, en zand...dan zijn er geen vissen.

Tegen 1 uur weer terug en naar de auto gelopen om onze lunch op te halen. We hebben weer eens een brood gekocht (brood kost tussen de 3,50 en 5 dollar). Daar doen we dan een 3-4 dagen mee. Daarna nog door de vissershaven gewandeld. Alleen souvenirs, galerijen met kunst en juweliers winkels. Niks gekocht.

Terug naar het hotel waar John is gaan snorkelen en ik het verslag van gister nog getypt hebt. Daarna hebben we 2 pizza's opgehaald en die op het terras voor onze kamer opgegeten.

Zo gaan we nog richting de bar voor een paar wijntjes.

Morgen staat "De Road to Hanna" op het programma. We zijn van plan om vroeg op te staan want het wordt een lange dag/reis.

We hadden van te voren een dagbudget wat we wilde uitgeven, meestal kwamen we er ruim niet aan, vandaag wel. Maar dat was mede door de submarine die we hier ter plaatste hebben gereserveerd.

Voor meer foto's en filmpjes kijk op :https://1drv.ms/f/s!AmFDcJhMnR1BhzBwG6_tJUzMWDLp

Nellie

In een onderzeeƫr, wat een geweldige ervaring