hawaii-eilandhoppen.reismee.nl

Dag 17 Maui

Vanmorgen op tijd op gestaan want om 8 uur was het gratis ontbijt. Begonnen met een bakkie koffie. Toen een buffetje, met meest warm (hawaaiiaans) eten Het was niet verkeerd. Toen door iemand van het hotel die een praatje maakte over het hotel en wat er allemaal te doen was. Ook over de weg naar Hanna. Een hele mooie weg via de noordkant van het eiland. Het eiland bestaat uit een klein west gedeelte en een groter oost gedeelte. Beide stukken zijn niet rond te rijden aan gezien niet alle wegen verhard zijn (en wij geen 4x4 hebben gehuurd).

Deze dag begon wat somber, we wilde een kleine hike gaan doen, maar daar zag het weer er toch te slecht voor uit. Dan maar een stukje rijden, maar hoe verde we de bergen in kwamen, hoe slechter het weer. Terug naar het hotel gereden. En daar maar een stukje langs het strand gelopen. Daarna ging John een stukje hard lopen en heb ik op ons terras lekker zitten lezen.

Tegen half 5 werden we bij het restaurant verwacht voor de Lu'au show. Eerst kregen we leia om en daarna werd er een foto met 2 traditioneel gekleden mannen gemaakt. Daarna naar binnen (aangezien ze slecht weer verwachten werd de show binnen gedaan) en werd een mai tai (de drank van Hawaii) aangeboden. Na wat zang werden we naar binnen geleidt waar het eten en de show plaats vond. Prima eten, met onbeperkt een soort blue curacau en een mooie show.

Na de show nog 2 wijntjes aan de bar op terug naar de kamer en gaan kijken wat we morgen gaan doen.

We kwamen op een submarine uit om de onderwater wereld te ontdekken.

Voor meer foto's kijk op : https://1drv.ms/f/s!AmFDcJhMnR1BhxKKyMJbh8BC_PdM