hawaii-eilandhoppen.reismee.nl

Dag 20 Laihana

Vanmorgen werden we om 7 uur wakker (niet gek, gister sliepen we beide voor half 11). Ontbijtje buiten op, wandelschoenen aan en op weg naar Laihana. Een wandeling van ruim 6 km. De temperaturen waren nog redelijk maar hoe dichter we bij Laihana aankwamen hoe warmer het werd. Daar een rondje gelopen en 2 shirts gekocht.

Daarna weer op weg terug. Tussen Laihana en ons hotel langs de kust weer heel veel schildpadden gezien. Wat hebben we weer staan te genieten.

Ons valt nog steeds op hoe goed de sanitaire voorzieningen hier op Hawaii zijn, zo veel openbare toiletten, top.

Toen we rond 2 uur weer terug waar we gelijk alle twee een koude douche genomen hebben, wat stonken we naar het zweet.

Daarna een drankje buiten op. Kwam onze amerikaanse buurman met de vraag of hun zoon van 13 even met John mocht praten over dienst. Hij wil namelijk als ie groot is ook het leger in, ook al in zijn vader er geen voorstander van. Met Pa, Ma en zoon geruime tijd gepraat. Ook hebben we ze wat stroopwafels gegeven.

Eergisteren bij de duikboot hadden we om militaire korting gevraagd, dat wilde ze wel doen...met tegenzin zoals ze er bij keek. Maar vandaag was het al terug gestort, scheelde toch mooi de helft. Zo hebben we toch al wat voordeel gehad met John zijn veteranen pas of zijn actieve defensiepas.

Nu is John nog een rondje lopen op zoek naar geo puntjes en schrijf ik het verslag.

Over 1 uurtje gaan we weer terug naar Lainana, nu wel met de auto, voor de zonsondergang en gaan we daarna garnalen eten bij Bubba.

Morgen hebben we helemaal nog geen plannen, ja koffers inpakken, uitchecken. Voor 19.00 uur moeten we de huurauto terugbrengen.

Om 21.25 uur vliegen we naar Seattle. Waar we om 05.00 landen. Daar vertrekken we om 13.28 uur en landen zondag morgen om 08.30 uur weer op schiphol.

Maar nu nog niet....nu nog genieten van het prachtige weer hier.

Voor nog wat schildpadden filmpjes (hier zie je de schildpadden beter op als op de foto hierboven) en nog wat andere foto's kijk op: https://1drv.ms/f/s!AmFDcJhMnR1Bh34rPFof-PKNPchb

Dorien

Top dagje zo te lezen! Fijne dag morgen...

Don

Jammer dat die leuke dingen toch heel snel gaan. Jullie hebben een topvakantie gehad, en kunnen Hawai van je lijstje afstrepen...?